jag ska klara det här!

igår så åkte jag in till uppsala med mamma och pappa, vi åkte och hämta våran crosstrainer som vi hade beställt.
så i morgon ska jag börja träna!
ska även sluta äta massa onyttigt i veckan, ska bara bli på helgen, men ska inte vräka i mig då bara för att jag får äta, ska äta lagom.
ska även sluta dricka läsk.
haha, nu jävlar ska jag klara det här!
för vill verkligen bli av med mitt sockerberoende.

och så ska jag skärpa mig i skolan, ska plugga så jag klarar proven på en gång, så jag slipper göra omprov.
det är bara så drygt.
så ska börja plugga mer, även fast jag inte har nån lust så ska jag klara det med.
för när jag går ut nian, ska jag ha ett betyg i matte!
min jävla fitt lärare ska fan inte få förstöra det för mig!
nu ska jag vara as duktigt och börja plugga till so provet vi har på tisdag!

man måste ju bara älska gamla drivbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0