tråkig tisdag.

Idag så har det nog varit den tråkigaste dagen på länge.
Har typ varit duktig och städat hela huset, eller ja dammsugit rättare sagt. Och var även klumpig och hade ner kaffe kannan i golvet, var ju bara att kasta den, duktigt Jessica! Sen gick jag ut på en powerwalk i typ 30-40 min, as skönt! Ska försöka sluta med allt onyttigt nu och börja powerwalka varje dag när jag har tid. Känner att jag måste ta tag i att gå ner så mycket jag vill så jag kan bli lite nöjd. Så ser mitt mål ut, att få den kroppen jag vill ha, och nu ska jag lyckas!
Sen på kvällen kom mamma och pappa hem från Riga, så kollade då på film med dom, och nu ska jag sova.
Och igår fick jag även sova själv, var jätte jobbigt. Eftersom att min älskling har alltid legat brevid mig i sängen sen den 24 juni. Och jag måste sova själv inatt med, önskar att han var här. Fast han kommer hit den 26 tror jag, eftersom vi vill fira 1 halv år tillsammans, som är den 27 juli :)
Men nu ska jag stänga av datan och försöka sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0