Godnatt

Dagen idag har varit jätte seg, stod ju först i cafet, sen vid 12 hade vi bad, simmade 800 m as skönt! Sen åkte mamma och jag tillbaka till Tierp för att kolla min syn vid två. Fick papper om körkort påskrivna, alltså om synen. Men synen har inget med min huvudvärk att göra så ska uppsöka läkare igen. Tog en springtur också runt halv 7, jätte härligt att ha musik i öronen och bara springa. Sen nu senare vid 8 kollade jag på film med mamma, och nu ligger jag i sängen och ska snart sova! För måste vara i skolan 8 i morgon ungefär, as drygt. Alla i klassen ska ju stå i cafeterian en hel vecka som jag, och då en dag måste man vara där tidigare, jätte drygt. Men ska sova nu så jag orkar upp i morgon, godnatt!

Bjuder på en ful bild från i morse när jag skulle ut i snön, haha okej det snöade inte så mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0