Härligt!

jag uppdatera inte något mer igår ber om ursäkt för det, för efter min springtur så kollade jag på vampire diaries och massa annat kom emellan.
 
Men det har gått rätt bra i skolan idag, hade hål ungefär en timme idag, men vi hade fått uppgifter vi ska göra tiden våran lärare är bort, hon ska tydligen vara borta tre veckor och då är det dom dagarna vi har henne, haha! Så vi blev typ klara, så dom kommande onsdagarna får vi sluta en timme tidigare! Hur skönt är inte det liksom?!
För vi har henne innan lunch på tisdagar sen har vi idrott efter lunchen så då får man väl plugga annat man behöver få gjort, haha!
Sitter just nu och dricker iskallt vatten (mums), jag är typ sugen på det dagligen, känner mig störd, haha men det är så gott! Ska kolla på x-factor nu också, sen blir det nog vampire diaries, som vanligt ;) men det är så bra! Och när jag hittar en bra serie har jag svårt att låta bli att titta, får typ panik om jag inte får se ett avsnitt på en dag, haha!
 
saknar det där!  bilden är gammal, men bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0