härligt!

Igår när jag kom till örbyhus gick vi och åt pizza! Sen gick vi till ica och handla massa gott, sen när vi kom hem till Jenny bestämde vi film osv, sen tjocka vi oss med allt! Sen runt halv två gick vi ut och gunga, haha! Vi var så trötta och ville ha luft så då gunga vi, haha!
Hade en så sjukt bra lördag, hade as kul! Det har vi alltid när vi är.
 
Idag har vi inte gjort mycket, kollade på film typ. Vid halv 2 drog anna, så då satt jag och jenny och prata om allt möjligt!
Sen när jag kom hem gjorde jag en inlämningsuppgift, och nu sitter jag här i träningskläder helt redo för en springtur. Så ska dra mig ut nu, puss!
 
Jag och Jenny♥
Jag och Anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0