jag älskar dig<3

Hej älskling!<3

Jag hoppas du är det kanon bra på din tråkiga film på bio älskling!<3 jag vill bara berätta att jag älskar dig så sjukt jävlar mycket<3 när man är med dig blir man så sjukt lycklig ditt leende är helt underbart och få dina kramar och kyssar gör en knäsvag och man vill aldrig släpps taget om dig älskling jag vill absolut aldrig släpps taget om dig ALDRIG!!! jag saknar dig så sjukt mycket jag vill bara ha dig här så jag kan hålla om dig men måste tyvärr vänta tills den 30 och det är jobbigt men väntan är värd det när du väll kommer till mig! Jag hoppas verkligen du har det kanon bra idag och filmen är bra! Jag älskar dig min lilla flicka!<33/ din Simon<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0