Lördag

Igår var biw och jag på bio, kollade på paranormal activity 4, den var faktiskt bättre än jag väntat mig! Sen åkte hon med mig hem, så när vi kom hem kollade vi på film sen sov vi. Idag när vi skjutsat biw till örbyhus så gick jag ner på julmarknaden och mötte upp anna och jenny! Känns verkligen inte som en vanlig julmarknad, för det brukar vara snö, och det är det inte nu, annars brukar det bara vara jätte kallt, och det regnade idag så det känns ju lite sådär. Efter vi gått ett tag på marknaden gick vi hem till anna, sen gick vi tillbaka till marknaden ett tag sen gick jag hem. Då gick jag till mina grannar och satt barnvakt, var jätte lungt så det var skönt, ungarna är inte så jobbiga som tur är, haha!
När jag kom hem så fixade jag popcorn som jag har suttit och tryckt i mig till transformers 3, åh älskar dom filmerna! Fatta kul att vara med i en, fyfan vad häftigt! Och Shia Labeouf och Josh Duhamel är så snygga! Ska nog kolla på vampire diaries snart också! Kanske kommer upp något ointressant inlägg senare, annars blir det i morgon!
 
Josh Duhamel
Shia Labeouf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0