Segt!

Var as segt att stå i cafeterian, och ska stå där hela veckan, kommer dö!

Efter skolan åkte jag till Uppsala med mamma, fyfan haft ont i huvudet hela dagen, men det släppte pga en sak, HAHA tror inte ni som läser vill veta så.
Gick först lite på gränby sen hämta vi syster vid stationen och åkte till Ikea ocj åt mat ;)
Sen storhandla vi!
När jag kom hem tog jag en springtur på 20 min, as glad att jag typ sprang hela vägen (när jag inte springer powerwalkar jag).
Nu har jag precis ätit gröt, mums! Sitter och tittar på 112 på liv och död och Gosar med ena missen, gosigt ;)
I morgon efter skolan ska jag åka på syntest, har ju ont i huvudet så ofta så läkaren tyckte jag skulle kolla synen när jag var där så i morgon ska jag de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0