älskade mormor♥

Idag är det 6 månader sen du försvann, och jag saknar dig så otroligt mycket. Du lämnade oss alldeles för tidigt, men cancern tog över, din kraft tog slut. Och jag hatar att cancern tog över, du ska vara här ju, att man bara kan gå upp och sitta och prata med dig. Jag har tänkt göra det flera gånger, sen har jag kommit på att du inte finns här längre.. Utan att du finns där uppe, i himmlen. Jag vill bara att du ska komma tillbaka, för jag behöver min mormor. Världens underbaraste person, du kunde få mig att le när jag ville stänga in mig på rummet och bara gråta, och strunta i allt. Du var alltid så glad och hade alltid ett leende på läpparna, som smittades av sig på dom i din närhet. Iallafall mig, så fort jag var hos dig eller du här så var jag alltid så glad. Så himla stolt och glad att just du är min mormor, och jag vill bara ha dig här. Få känna din trygghet varje gång du kramade om mig, åh vad jag saknar dig. Jag hoppas att du har det bra uppe i himmlen, du är guds finaste ängel.
jag hoppas du är stolt när du ser mig från himmlen, för jag lever för dig mormor.
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0