Norrtälje♥

Om ett tag så ska vi åka till Norrtälje till mina kusiner, Therese fyller år så vi ska fira henne. Och släkten kommer vara där, fyfan vad underbart, har inte träffat dom på ett bra tag så ska bli underbart att träffa dom! Jag har verkligen den bästa släkten, kan inte önska mig någon annan. Blir alltid på så himla bra humör när man är med dom, all skit som finns i ett liv liksom försvinner tiden man är med dom. Det är så skönt att komma dit och bara tänka på annat. Och man har alltit så jävla roligt med dom, fyfan man skrattar tills man typ dör. Åh gash, släkten är verkligen bäst! ♥
Men ska fortsätta att fixa mig nu, så jag är klar tills vi ska åka, uppdaterar er där sen!
puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0