Bästa

Hej! Idag åkte jag och cornelia till Volvo för att se Sean banan, såg inte så mycket men fick höra honom, haha! Sen har vi suttit ute i solen och ätit melon, hoppat hopprep och spelat massa spel, så mysigt! Cornelia åkte och dansa på kvällen så då satt jag och pratade lite med gustav, var härligt! Då han umgåtts med kompisar så har vi inte träffats jätte mycket så var härligt!
Har haft bästa helgen hos bästa personerna, så kul att vara hos dom, jag mår så bra och allt är bara så bra, man skrattar massa osv! Ville inte hem idag, skulle ha kunnat stanna kvar några dagar!
I morgon är de skola igen, är inte taggad, så sjukt trött på den, haha!
Men bara bita ihop och kämpa dom sista månaderna! Och har mina underbara kompisar som får en att orka!
Ska sova nu så hörs i morgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0