Lördag

Igår så kollade biw och jag på Sune i grekland, den var väl lite sådär, inte så bra som jag hoppades på! Sen kollade vi också på AFV, alltså shit, vi satt och skratta så vi började gråta, haha var så jävla kul! Hade bästa kvällen med henne!
I morse när vi hade ätit gick vi hem till Elin och Aron, så vi umgicks med dom i några timmar. Sen vid 3 åkte biw hem, så då gick jag och syster ut på en powerwalk, jätte skönt! Vi har massa sol så vi passade på att njuta av en pw i den! När vi kom hem duschade jag, sen lagade vi mat, vi åt tacos, sååå gott! Mamma och pappa åkte bort nu vid 5 så vi är ensamma, så vi ska kolla på film och ha myskväll, det är härligt det med! Ska tjocka med massa gott :D
Vi ska iallafall kolla bitchkram, jag har redan sett den men den var så bra, så kan se om den! Sen får vi se vad i tittar på. Skriver här senare, puss!
 
Jag och världens bästa syster som små♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0