Måndag

Hej! Idag har vi inte gjort något speciellt, åkte till åryd för simon skulle fixa något till någons bil, haha. Hatar att ha en pojkvän till bilnörd, så fort jag hör något prat om bilar har jag lust att spy, så tråkigt alltså. 
Han åkte nyss iväg för att köpa fika (tror jag) Med hans mamma och syster. Men jag orkade inte åka med, mår så sjukt konstigt.. vet inte vad det är med mig, men helt bra mår jag iallafall inte. Ikväll vet jag inte vad vi gör, jag vill gå ut på värsta långpromenaden, men det är inte så bra väder men ska försöka tvinga ut simon ändå! 
 
haha jag dör, råkade ändra bakrundsbild på simons dator när jag skulle förhandsgranska, och nu hittar jag inte bilden han hade innan, fatta död jag är om den inte finns.. haha! pinsaaamt
gammal bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0