Måndag

Hej på er, måndag idag igen vilket betyder att man ska tillbaka till skolan, så segt. Var sjukt trött idag så lektionerna gick skit segt, men härligt att träffa kompisarna! Slutade 11:15 idag så då åkte jag hem och fixa lunch, sen hjälpte jag mamma och rensa gamla leksaker och spel osv. Sen drog jag med syster ut på en powerwalk/springtur. Skönt att äntligen komma igång med det igen, inte jätte mycket träning men bättre än inget! Sen när vi kom hem lagade vi mat, vi fixade wook, så gott! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, ska nog börja kolla om på PLL nu, så jag färskar upp minnet tills det börjar igen i sommar! Ska ligga i sängen hela kvällen och glo på PLL, ska sova tidigt också för blir Stockholm i morgon med alla som går handelsprogrammet, då alltså min klass och 2-3orna. Får se om jag kikar in senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0