Plugg

Hej, kom hem vid 20 i 4 idag, när jag kom hem åt jag middag, var så sjukt hungrig så åt mat istället för något mellanmål. När jag var klar satt jag mig med bransch boken och läste, har prov i det i morgon för missade det när jag var i Thailand. Sen satt jag mig och skrev på svenska talet, det nationella. hate it. Vill inte ha tal :( Men får ha det med personer från min klass så det kommer gå bra! Är nog klar med det nu, ska fixa det sista i skolan i morgon, med powerpoint osv. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska nog kolla på tv eller börja titta om på pll, haha det är så bra därför jag vill titta om, och så har jag sett de en gång till innan nästa säsong kommer i sommar, så vi får se hur jag gör!
 
 gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0