Powerwalk

Kom precis in ifrån en 45 minuters låg powerwalk i solen, det är så skönt att bara gå och gå med bra musik i öronen! Och när jag powerwalkar/springer, som jag inte gjort på ett tag eftersom jag blev sjuk vid nyår och sen ha velat att snön ska försvinna, så mår jag så extremt bra när jag gör de. Jag blir nöjd över att jag går ut, eftersom att jag mår så dåligt av min kropp så blir jag så nöjd efter en powerwalk eller springtur. Nu ska jag verkligen klara det här och nå mitt mål, ska sluta med massa onyttigheter och röra mig mer, för kan inte må såhär. Ska gå ner det jag gick ner förut men gått upp, och gå ner mer, måste klara det här nu!
Nu sitter jag i soffan för ska kolla på film med älskade mami, så har laddat upp med morötter och en flaska vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0