Soligt väder

 
Hej! Har legat och latat mig i sängen framför pll hela dagen, men vid 3 tiden tog jag mig ut på en powerwalk/springtur i det fina vädret, var så sjukt härligt! Var så himla varmt och solen lös, så satt mig i solen när jag kom tillbaka, sen hoppade jag in i duschen. Sen gick vi till grannarna och åt mat, det är alltid så sjukt god mat när vi är dit bjudna, så det var kul! Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, ska antingen kolla på film med mamma eller pappa, eller så ska jag kolla på pll, haha! I morgon är det skola igen, orkar inte :( haha känns alltid så segt på söndagar men sen går veckorna så snabbt, så det ska nog gå bra!
Så ska dra mig mot tvn eller kolla pll som sagt, skriver i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0