Söndag

Hej på er! Nu funkar blogg.se appen, den funkade inte igår, därför har jag inte bloggat. Jag är ju som sagt hos mina kusiner, jättekul! När jag kom hit så gjorde vi inte så mycket utan åt mat, spelade spel och hade fredagsmys framför let's Dance. Igår åkte jag Och cornelia ner på stan, så kollade vi runt och tog en fika! Sen på kvällen kollade vi på fångarna på fortet, och åt creme brulee, sjukt gott! Och nu ligger jag här och har precis vaknat, ska snart gå ner till de andra. Idag vet jag inte vad vi ska göra, så vi får se bad dagen har att erbjuda. Jag åker iallafall hem senare ikväll, vilket är sjukt tråkigt för har så kul när man är här :/ men vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0