Söndag

Hej! igår när jag och Biw kom hem till mig gjorde vi inget speciellt, vi bakade kladdkaka, senare åt vi mat! På  kvällen var jag och Biw ute och gick med Elin och hennes kille och lilla Aron, mysigt! Sen gick Elin och Aron med hit så fick gosa lite med gullungen! Sen gick vi ut i stugan och kollade på film, sen satt vi bara och pratade massa, så härligt att äntligen få göra det med henne, så längesen!
Idag åkte hon hem vid 1, då städade jag mitt rum, rensade ena garderoben också, skönt att bli av med grejer jag aldrig använder! Sen böt jag lakan i sängen, gooos! Och damsög, sen duschade jag så nu ligger jag här i min säng nyduschad i rena lakan, bästa känslan fan! Ligger här med ett glas ramlösa med smak av granatäpple, och en kiwi, mums! Ska starta One Tree Hill nu och äta det, är snart klar med säsong 9, vilket är sista av oth. Är så ledsen, vill inte att det ska ta slut :(
Hörs senare, puss!
 
GE MIG SOMMAR!!
Bild från midsommar 2011, ett minne för livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0