Tisdag

Hej! Idag åkte 1-3 på Handel till Arlanda och Stockholm, vi fick veta lite om säkerhet och vad man kunde göra på Arlanda, ganska intressant faktiskt, skulle vilja jobba där sen! Sen åkte vi in i Stockholm, då gick vi och käkade lunch, åt på taco bar, as gott! Sen när vi var på väg tillbaka gick vi in på Ö&B, GISSA VEM JAG SÅG? JO MARCELO FRÅN BIG BROTHER, GASH SÅ SNYGG! Vågade inte gå fram och be om att få ta kort, haha fegis, nej men känns lite cp när jag var med Andrea och Corrine och jag var den enda som typ visste vem han va, haha! Sen åkte vi runt i sthlm och kolla och Carin (lärare) pratade på massa eftersom hon är reseledare, haha! Jag kom hem runt halv 6 då åt jag, sen pluggade jag och övade på mitt nationella tal jag har i morgon, börjar bli lite nervös men hoppas på att det ska gå bra! senare gick jag ut på en powerewalk med syster på 50 min, sen tog jag en springtur på 10 min, haha orkar knappt något längre, inte sprungit sen nyår, blev sjuk där så fick massa hosta som varade över 1 månad och blev as förkyld, men ska verkligen kämpa nu! Måste nå mitt mål :D
Ligger nu i sängen och ska starta ett avsnitt av PLL, och dricka min smoothie och ett stort glas med iskallt vatten, mums! Sen ska jag sova, för var uppe redan 6 i morse så är ganska trött, så hörs i morgon, godnatt!
 
Motivation:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0