Vampire diaries

Några timmar efter middagen gick jag ut på en springtur/powerwalk i spöregnet, var så skönt men ganska kallt! När jag kom hem hoppa jag in i duschen och sen fixade jag en smootihe, och satt mig och titta på Vampire diaries, SSÅÅÅ SPÄNNADE, ÅÅÅÅH!! haha vill bara se mer, tror nästa avsnitt kommer ut i slutet på veckan, hoppas det iallafall!!
 
I morgon efter skolan drar jag in till stan med Biw, vi ska till gränby på Håkan Hellströms signering, Simona skulle också följa med så det blir kul! Skrev det nu eftersom att jag inte har något internet på telefonen kvar, och så fuckar blogg.se appen, så ni vet.. haha! Ska borsta tänderna nu och sen sova, är inte på så bra humör, så känner att sömn är det enda som får mig att glömma allt. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0