Läskigt..

Det som hände mig i morse var att jag skulle gå en liten längre runda idag, så när jag kommer ut på 292:an så kommer det ut en skåpbil bakom mig ifrån en skogsväg, det kör skit sakta förbi mig och fortsätter så och  dom i bilen glor som fan också. Tillslut ser jag inte bilen för det kommer som en liten sväng, så när det sen blir racksträcka och då ser jag inte heller bilen, och tänker '' hur kan bilen ha kommit utom synhåll med tanke på hur sakta den körde?'' Så då börjar jag tänka '' tänk om dom står på kanten av vägen in på en liten grusväg och typ kommer kidnappa mig eller något hemskt'' Så jag var alltså tvungen att vända, jag klarade inte att gå där. Tänkte liksom ''äh det händer nog inte men tänk om de gör det?'' Det är liksom en väg där man kör 90 km/h så ingen kommer ju se eller höra mig om något händer. Så jag var alltså tvungen att vända, för blev så himla nervös! Ni kanske tycker det är töntigt men den obehagliga känslan jag fick var hemsk, så tyckte det var ganska läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0