Måndag

I morse vaknade jag vid halv 10, hade ställt klockan på 8 men var så trött så sov lite till. Har faktiskt gått upp innan 10 nu dom senaste dagarna även fast jag somnat efter 2. Så det är duktigt gjort utav mig, skolan börjar i morgon så måste ju ställa om sig. Jag har hållit på och möblerat om lite i mitt rum igen, så nu fattas bara tv-bänken jag köpte igår och tvn, sen är mitt rum klart! Nu ska jag nog starta ett avsnitt av GG, idag ska jag bara vara lat och ligga och kolla gg hela dagen och kvällen! Jag måste ta vara på sista dagen på sommarlovet, är både blandade känslor när det gäller skolan, på ett sätt vill jag inte alls tillbaka men på ett sätt så vill jag haha. Det som gör att jag vill tillbaka är att man inte bara går hemma på dagarna utan får rutin igen, så det är det bästa med skolan, att få in en rutin och träffa alla kompisar haha!
Ska starta GG nu, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0