Måndag

I morse när vi hade ätit, duschat och gjort oss klara åkte Simon, Linn och jag ut till åryd, det är en bilskrot så Simon fynda lite saker till sin bil ;) Kan ju säga att jag inte passade in där bland alla bilar och smuts haha! När vi var klara där åkte vi ner till Saab, Simon lackade om sin bil på ett ställe och så hade han fått fel färg, så han är lite arg så han pratar med dom nu och jag sitter i bilen och väntar, vi var tvugna att åka och hämta bruken med färg innan dom skulle göra något, så får se sen vad dom gör. När vi är klara här ska vi åka till stadium outlet, jag ska kolla om jag hittar några tränings byxor och skor, sen åker vi nog tillbaka till hans mormor så han kan fixa med bilen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0