Försöka går ju alltid

Folk som inte vill någon människa väl vill jag bara spy på, folk som tror att de kan hålla på hur som helst men ändå ha folk som tycker om en. Hur kan man såra en människa så mycket att man håller på att gå sönder? Och hur har folk mage till att prata så mycket skitsnack och ljuga om en massa? HUR KAN MAN MÅ BRA NÄR MAN BETEER SIG SÅHÄR?
 
Finns så många som har försökt att förstöra för mig i mitt liv, som pratar så mycket skitsnack att man blir spyfärdig. Vissa människor tror ju att man ska tro på vad som helst, men det gör man inte. Folk som snackar bakom ryggen kan kyssa mitt arsle medan ni är där, för er vill jag inte ha med att göra. Folk som ljuger för att förstöra vill jag inte ha i mitt liv för den delen heller. Du kan ju försöka att få ner mig till botten, men vännen du kommer inte lyckas.
 
Folk som påstår en massa jävla saker och överdriver mer än vad sanningen är, är riktigt patetiska, jag skrattar åt er. Håll er till sanningen ifall ni ska öppna käften och lägg inte till en massa som inte stämmer.
Tack för mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0