Mitt år

Mitt år har varit as bra! Såklart har jag haft mina nedgångar men det har alltid löst sig. De mest "stora" sakerna som har hänt är att jag hade ett helt år med mitt hjärta den 27 januari, sen världens bästa resa till Thailand! Hade två sjukt underbara veckor med min familj. Sen hade jag en helt underbar sommar. Jag sommarjobbade på min farfars jobb så jag bodde i Norrtälje 1,5 vecka, underbart! Sen såg jag Ke$ha live med mina underbara vänner, och så var jag på Skansen och såg Håkan Hellström, medina och Anton ewald osv!  Sen har jag spenderat en massa tid med mina vänner och pojkvän, och min familj såklart! Jag fick även uppleva Simons student tillsammans med honom, han är så jävla bra! Var riktigt härligt att se honom så glad och lycklig, och vi ska inte prata om hur jävla snygg han är i kostym! Men var en bra dag det med! Är så himla glad för alla personer jag har i mitt liv, ni gör mig till den lyckligaste! 

Min pojkvän och jag har haft väldigt mycket nedgångar nu på slutet av detta år tyvärr, och det har tagit mycket av mina krafter. Jag har varit ledsen så himla ofta och allt har varit skit. Men vet ni varför jag mår hyfsat bra över allt som hänt? För Simon har kämpat som fan, och vi har kämpat tillsammans. Och tillsammans så klarar man allt! Mina vänner har även varit till stort stöd vilket jag är tacksam över. 2013 har fått mig att le, gråta och nu är det dags att starta ett nytt kapitel och göra det bra! 2014 ska bli super, händer så mycket bra och har så himla fina människor runt omkring mig, så jag kommer klara mig igenom den här svåra tiden, för jag har ett leende på mina läppar. Du ska le åt dom som försöker krossa dig, för det krossar dom att se dig le! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0