Mitt lov

Hej på er!
Bloggen har legat helt och hållet åt sidan den här veckan, har bara inte orkat blogga, haha!
Ja mitt hjärta är ju här, så har varit med honom. Det vi har gjort är typ att mest vara hemma och ta det lugnt, gå ut med grannarnas hundar. Sen har vi varit på gränby två gånger med mamma, köpte då ny bikini som var ett måste innan Thailands resan. Sen var vi i upplans väsby och kolla lite i deras köp centrum medans vi vänta på mamma. Jag har även varit hos sjukgymnasten och fått lite övningar jag ska göra osv. Så har väl dagarna sett ut, haha! Idag har vi även bakat bullar, sååå gott! Sitter just nu och lyssnar på lite musik och skriver det här, ikväll har vi kollat på Gladiatorerna och farmen, och vi ska snart se en film, och gosa massor eftersom älski åker hem i morgon, och vi kommer inte ses förrens jag kommer hem från Thailand, så ikväll blir det fredagsmys! Sen i morgon när jag har lämnat simon vid tåget i uppsala så tar jag bussen till Norrtälje och åker dit och umgås med släkten, ska fira farfar för han fyller år på måndag. Så vi ska äta på resturang och så, dom ska bowla med men det missar jag. Men att åka dit och umgås med dem blir ett bra avslut på en lördag. Vi får se om jag skriver i morgon eller om det blir en annan dag, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0