LOL

Hej, det var ett tag sen jag skrev här!
Min vecka hos mitt hjärta har varit super, vi har kollat på film och myst massa. Inte gjort något speciellt utan tagit vara på tiden vi har med varandra. Vi firade ju nyår i Ronneby, vi bodde på hotell och hade det bra! Kan visa bilder senare.
Kom hem till lilla Tobo igår, möts av rätt mycket snö och kyla, kändes lite konstigt eftersom att i Växjö var det ingen snö och + grader ute. Har varit jätte taggad att träna hela lovet, men jag har åkt på värsta förkylningen, hostan som jag hade förr är värre, och är jätte förkyld och har ont i öronen osv, jätte jobbigt! Så träna kan jag inte.. Liksom att komma hem till snö sög också, för är jätte taggad på en springtur, det kan jag inte göra hemma för då halkar jag och slår ihjäl mig, haha! Blev lite extra glad också när jag vägde mig och insåg att jag gått ner 2 kg på lovet, iih! :D
Kom precis hem från Tierp, har varit och handlat med mamma och syster. Sitter och tittar på LOL nu, den är såååå himlaa bra, dööör! Det kommer min kväll bestå av, att kolla på film eller VD, orkar inte något annat! Uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0