Städning

Efter middagen så städade jag mitt rum, böt lakan, dammsög och fixa. Har precis kommit ur duschen, så att lägga sig i en säng man precis bytt lakan i och nystädat rum är nog den bästa känslan, haha!
Ska fixa mina naglar nu, fila dem och sen måla dem, medans jag gör det ska jag titt på Älska mig. Alla ni som inte sett den borde verkligen se den, ni hittar den här: http://www.swefilmer.com/alska-mig-2008/alska-mig-2008-video_b62ec16b0.htmlhttp://www.swefilmer.com/alska-mig-2008/alska-mig-2008-video_b62ec16b0.html
Sen vid 9 ska jag kolla på mini serien som började på 4an igår, sen efter det ska jag försöka sova med tanke på att det är skola i morgon, så ska upp vid kvart i 7, så hoppas att jag kan sova, har haft jätte svårt att somna dem senaste dagarna, as jobbigt. Så det här blir mitt sista inlägg för idag, godnatt!
 
Bilder på nystädade rummet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0