Bra kväll

Hej! Idag efter jobbet hämtade farbror mig, så hemma spelade jag och cornelia krocket, sen åt vi. När vi var klara åkte vi och fiska med farmor, Kalle och deras mormor, härligt! Hade de sjukt roligt, var rätt kallt så om solen hade varit framme hade det varit skönare att vara ute, för nu blåste det ganska kallt. När vi kom hem gick vi ut och plocka jordgubbar som dom har hemma, jättegott! Så nu sitter alla mättna och belåtna med jordgubbar och kladdkaka i magen. Fick min present av dom också, fick pengar och det går alltid hem! Ska snart borsta tänderna och lägga mig för är sjukt trött, och har varit det hela dagen så Vill inte vara de I morgon, för har mått lite konstigt idag.. Så vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0