EGO

Efter powerwalken tog jag ett dopp i poolen och simma 10 minuter, fast tjocka i mig en gott och blandat påse till filmen sen, inte så bra. Men det är fredag så får unna mig, haha! Vi kollade på filmen Ego, åh älskar den. Den är så gosig, och Martin Wallström är ju så snygg! Jag la mig precis i sängen, så ska nog kolla på GG tills jag somnar, hoppas på att det är fint väder i morgon som det står att det ska bli, för vill sola och bli mer brun, haha känner mig blek :( Och det är så skönt att bara ligga och sola och bara ta det lugnt, märkte också att jag fått en fett ful bränna av mitt linne sen i söndags på grönan, så måste sola ryggen mycket i morgon, haha! Ska börja kolla gg nu, puss!
 
gammal bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0