Lördag

Idag har jag varit tillsammans med världens finaste kille i 1 år och 6 månader, tiden går verkligen sjukt fort, känns som att det var igår vi träffades för första gången. För varje dag som går så växer min kärlek till dig Simon, du förstår inte hur mycket du betyder för mig men jag försöker visa det så gott jag kan. Jag älskar dig så himla mycket!
Vi åkte in till Uppsala idag och gick på Gränby en stund, då hittade jag och Simon en varsin klocka, visar kort senare eller i morgon. Sen hade vi en romantisk middag på donken, haha! Sen kollade vi på grown ups 2, den var faktiskt rätt rolig, fast ettan är klart roligare! Just nu ska vi kolla på film, sen sova, jag vaknade 8 i morse så jag är skapligt trött haha!

Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den här killen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0