Min fredag

Hejsan! Idag blev vi klara med allt på jobbet, så fick sluta 2 timmar tidigare, så skönt! Ungefär 30 kartonger fulla med pärmar som är fulla med papper har vi hunnit skannat, trodde aldrig vi skulle hinna, haha! Så det är skönt att ha det gjort. När jag kom hem var det massa släkt här, för gustav fyller år, så stort grattis till dig min kusin!❤ Efter maten kom farmor och Kalle hit, fick också min present då så är 500 kr rikare! Sen kom Fredrik och Therese kompisar hit för att fira gustav, så jag och cornelia har spelat spel, hon har hoppat studsmatta med en av deras barn, så har haft en bra kväll! Tog även en cykeltur runt här, så mysigt! Sen åkte dom hem vid 11 kanske så då har vi bara kollat på tv fram tills nu, och nu ligger jag i sängen för ska sova. Och det är så underbart att slippa vakna utav ett alarm kvart i 6 i morgon bitti, ska bli så skönt att kunna sova ut. Ska sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0