Fredag

Hej! Idag efter jobbet hämtade pappa mig, vi åkte ut till farfar där vi åt god mat. Sen kom Fredrik och Therese, så då fikade vi med glass och jordgubbar, mums! Jag bestämde mig för att åka med hem, mamma, pappa och extra tjejerna ska till Grönan i morgon, så jag ska med! Älskar att vara på nöjesfält, det blir man aldrig för gammal för! Så när jag kom hem kollade jag nyaste avsnittet av pll, sen ett avsnitt av GG. Ska sova snart för vi ska åka halv 9 i morgon, så måste upp vid 7, och har gått upp klockan 6 varje morgon så är rätt trött, haha. Mitt internet har tagit slut på telefonen också, så jag skriver här när jag kommer hem, för utan internet kan man inte blogga. Hoppas ni haft en bra fredag och kommer få en rolig lördag, det kommer i alla fall jag!! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0