Har lite att göra

Tog en promenad på en längre runda så var ute och gick 1 timme, det var så skönt! Bara gå och rensa tankarna och inte behöva tänka på något. När jag kom hem hann jag ligga i solen 5 min, för alla moln försvann när jag gick ut, så tänkte bah åh skönt kan sola när jag kommer hem. Jo men tjena, haha! Det gick inte så bra, och alla moln har kommit tillbaka så det suger. Sitter här jättemätt nu, åt as god mat, så åt rätt mycket. Vilket inte är det bästa men ibland får man ;) Håller på att lägga in filmer på surplattan så man har något att göra medan man åket tåg, för att kolla film är bästa tidsfördriven! Ska snart hoppa in i duschen sen börja packa, och städa rummet lite, det är ju inte så kul att komma hem till ett rum som ser ut som ett bombnedslag. Nä nu ska jag få allt gjort eftersom det är en del, sen kolla på GG. Höörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0