Min lördag

Hej! När jag vakna i morse så gick jag upp och fixa frukost, massa goda saker eftersom frukost blir så mycket godare då, så min syster och hennes kompis åt med mig! Sen gick jag ut och la mig i solen, så jag solade och bada i någon timme, sen kom det massa moln då gick jag in och duscha. Sen kollade jag på GG. Vid 5 gick jag över till grannarna för att vara barnvakt åt deras barn, så där satt jag fram till halv 12, gick rätt fort och ungarna är så snälla så det är inte direkt jobbigt, haha! Jag tjänade pengar ju, det är ett + ;). Så nu har jag precis kollat på ett avsnitt av gg, så ska nog sova nu. Vill inte sova allt för länge i, sov till 11 idag vilket jag tyckte var lite länge. Ska sova nu, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0