Onsdag

Idag har jag sovmorgon till halv 1, sen får jag sommarlov och får träffa min pojke, så idag är det en bra dag! Gick upp runt halv 8 idag, vaknade av mig själv innan alarmet så det var skönt! Duschade och åt frukost osv, nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart fortsätta med det sista av packningen sen fixa mig. Jag tror jag slutar runt 3 idag, hoppas vi slutar tidigare så jag kan ta kvart i 3 tåget till Uppsala så jag slipper stressa. Tåget från Uppsala går 20 i 5, sen från Stockholm en timme efter så är framme i Alvesta 20 i 9. Kommer inte kunna blogga något för internet är så segt, så uppdaterar nog i morgon. Så vi hörs då, puss ha det bra!
 
Den allra första bilden jag och hjärtat tog tillsammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0