Så bra!

Alltså åh va bra baksmällan var, haha så kul! Den är verkligen värd att se, så se den ifall du inte har gjort de, så rolig!
När jag kom hem kollade jag på Hansel & Gretel: Witch Hunters med mamma och pappa, och den var också rätt bra faktiskt! Åt massa popcorn till filmen, vilket inte var bra.. Har ätit massa onyttigt i veckan så inget mer för mig den här veckan, måste klara av att hålla det också! Har precis kollat ett avsnitt av GG, så ska snart sova. För förkylningen sänker mig totalt, är så sjukt trött :( Är så himla sugen på en springtur i morgon, men får nöja mig med en lång pw, för att springa med en förkylning är omöjligt, haha skulle dö. Men ska faktiskt stänga av datorn nu, vi hörs, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0