Tisdag

Skoldagen var rätt lugn idag, jobbar ingenting nu på slutet typ, eller jobbade klart i matteboken som jag var tvungen att bli klar med, så det hann jag med idag vilket betyder att jag får längre sovmorgon i morgon! Sen städade jag även ur skåpet på våran håltimme, så de är skönt att ha det gjort. Lämnade tillbaka dom sista böckerna som skulle lämnas in osv. När jag kom hem la jag mig och kolla på GG, som jag har gjort fram tills nu. Ska nog byta om och ta mig ut på en lång PW, tar det nu istället för ikväll, så slipper jag stressa med packning osv! Ska till Simon i morgon, så det behövs spendera någon timme åt packningen så man inte glömmer något! Men ska ut nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0