Torsdag

Hej! Idag kom hjärtat och väckte mig med frukost på sängen, världens gosigaste kille. Jag fyller 17 idag så var nog därför ;) Till lunch åt vi smörgåstårta, så gott! Sen har vi inte gjort något speciellt, träffade Aron en liten stund, pojken är ju så sööt! Så min dag har bestått av att äta gott, umgås med familj och min älskade pojkvän och så badade vi nu på kvällen, mys! Har precis kollat på Pll, det är så sjukt spännande, ååh! Har längtat efter den här säsongen i månader! Så nu längtar jag till nästa vecka då nästa avsnittet kommer ut. Simon kollar just nu på något program han följer, så efter det ska vi kolla på film. Ska sluta sitta vid datorn nu och vara social, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0