Måndag

Hej på er, idag är det måndag igen! Gick i skolan idag vilket var helt okej, fick träffa alla kompisar igen, jätte kul! Fast det dåliga var att biw inte var där :( SAKNAR DIG!
Igår så bloggade jag aldrig, det berodde på att jag var sjukt trött och hade inte orken bara. Det jag gjorde hela dagen var att kolla på Vampire Diares, One tree hill och Pretty little liars, och pll slutade helt, säsongen tog slut, 4an kommer ut i sommar, HUR SKA JAG KUNNA VÄNTA? ååh det slutade så sjukt spännande så bara längtaaar tills det börjar igen!!
När jag kom hem idag gjorde jag våfflor till syster och mig, mums! Våffeldagen är ju idag då måste man ju äte det! Sen städade jag lite på rummet, men ska byta lakan och dammsuga när jag har mött mitt hjärta i uppsala!
Så ska snart dra mig mot tåget, och ska försöka uppdatera bättre även fast han är här!
Hoppas ni alla som läser har en bra dag i det fina soliga vädret!
 
Gammal bild, miss it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0