måndag

Hej, idag har min dag varit rätt tråkig, har varit i skolan sen handlade jag med mamma, haha. Ja handla det sista inför resan, solkräm osv. Känns sjukt att vi åker på fredag, så jävla skönt! Slippa det dåliga vädret och skolan och allt jobbigt. Tog en promenad med syster på kvällen, var härligt det. Känns som om det var en evighet sen vi liksom verkligen träffades, för hon är knappt hemma längre, haha så får passa på så länge man kan! Sen har jag bara kollat oth, har inte mått så bra idag, huvudvärken från igår har suttit i lite så har varit ganska trött och seg. Måste bara säga att jag åt jordgubbar och vindruvor till familjen annorlunda, så himla gott med jordgubbar!! Längtar tills i sommar då man kan sitta ute i solen och äta det, mums! Nu jävlar ska jag kämpa med träning och kost så jag kan nå mitt mål. Blev ju sjuk vid jul typ, så kunde inte träna då, sen är de svårt att vara ute och gå när det är som en jävla isbana på vägen, så det har hindrat mig lite också, jag vet att man inte ska ha sina bortförklaringar men vill fan inte halka och slå ihjäl mig, haha! Ska faktiskt ta och lägga mig i sängen och försöka sova snart, är sjukt trött. Godnatt!
 
På kreta för 2 år sen, hate my body. Ser nog likadan ut nu, vill verkligen ha en föändring, vilket jag ska kämpa för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0