Söndag

Hej på er!
Sitter just nu i bilen på väg hem från Enköping, lämnade älskling i Uppsala igår, så himla jobbigt.. Han var ledig en vecka till pga för lite lärare, så han stannade! Han åkte med till Norrtälje också och så. Jag har ju haft skola i veckan då har han varit hos mig, så skönt att spendera två veckor med honom eftersom när jag åker till Thailand kommer vi knappt prata .. Men han kommer till mig när vi kommer hem, för då har han lov. Så det är bra! Saknar honom redan nu som fan, även fast det bara var 24 timmar sen ungefär vi sågs sist.
När jag kommer hem ska jag bara kolla på oth, har inte kollat de på as länge, så längtar hihi! Hoppas också på att vi stannar och handlar så jag kan köpa med lite godis, har huvudvärk så är jätte godis sugen :( har ätit så mycket onyttigt på lovet och förra veckan, inte bra. Vill att snön ska försvinna så man kan ta powerwalks och springa, måste verkligen de nu efter allt onyttigt jag ätit.
Får se om jag slänger upp nått onödigt inlägg senare eller om det blir i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0