Tröttis

Hejsan! Ligger just nu i sängen och ska snart sova, ville vara snäll och skriva här innan, haha! När jag kom hem från skolan idag åt jag, haha roligt att veta, nej men bussen var sen så jag var fett hungrig, det var kallt ute och när jag hoppa på bussen slog jag huvudet i hatthyllan, haha den satt skit långt ner, hur fan lyckas man slå i huvet? Haha jag gjorde det iallafall! Sen fortsatte jag packa, och på kvällen kollade jag på film med mamma och pappa. Så nu ska jag sova då jag ska upp till skolan och åka dit för en halvtimme i morgon, men vad gör man inte för att träffa sina fina kompisar innan man åker!
Uppdaterar i morgon någon gång, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0