Fredag

Hej! Idag hade treorna sitt årliga vattenkrig, så när vi kom till skolan fick vi nästan springa in, jag fick en vattenballong på mig, men den gick inte sönder som tur var. Fast mina andra kompisar blev lite mer drabbade, eftersom dom sprang därifrån då blev dom jagade, tycker synd om dem! Det var vissa som fick fulla hinkar med vatten över sig, stackarna! Hade dött om jag hade fått de, fatta om telefonen blir blöt, då skulle jag bli så sjukt förbannad. Sen när vi skulle hem var treorna borta som tur va, men då sprutade en som Hanna kände vatten på henne så jag hade otur att bli blöt också som gick bredvid, men det var inte mycket, så de torkade snabbt! Kom hem för ett tag sen, så sitter nu ute i solen, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0