ÖVNINGSKÖRA

Hej, var nyss ute och prov körde lite, med bil då alltså. Gud vad läskigt det var.. haha! Lärde mig dragläge osv, körde runt lite på en grusväg, så säger pappa bah ''kör hem'', fattar ni vilken panik jag får? jag bara tänker ''jag kommer köra bland människor, tänk om jag kör på ett barn, tänk om jag krockar i en annan bil osv, haha men det gick bra ändå! Ingen är skadad så de är ett bra tecken, eller?
Ska faktiskt kolla på Gossip girl nu, pretty Little liars nästa säsong kommer ut 11 juni och vampire diaries vet jag inte när, så medan jag väntar så ska jag börja kolla på det, och kommer såklart kolla tills de är slut. Alla säger att det är så bra, så jag tänker ge det en chans! Sen vid halv 7 ska jag klippa mig, så jag hoppas att det inte blir en katastrof som förra gången, då dör jag seriöst. Men får hoppas på det bästa, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0