Sova

Hej! Idag när jag kom hem åt jag mat, sen smsade Anna så jag gick ut med henne. Vi tog en promenad sen gick vi in hos henne och kolla på film, det var kul att träffa henne var längesen!
När jag kom hem från henne kollade jag på Vampire diaries, ååh det måste komma en säsong 5, annars dör jag!! Sen tittade jag på pll också, nu ska jag sova, för har nationella hela dagen i morgon, så måste orka det.
 
Jag hade fått en kommetnar angående ifall jag och simon var tillsammans igen, och ja det är vi! Vi har pratat ut nu i helgen om allt, så det känns bra nu. Så du som frågade har nu fått svar på din fråga :)
Ska sova nu, godnatt! Hoppas ni har haft en bra måndag!

Gammal bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0