''The call''

Hej! Kom hem från stan vid 10, var ju på bio med syster och Kristina, vi såg filmen The call. Så himla bra!! Så sjukt spännade och ååh, as bra!! Rekomenderar den verkligen om du gillar spännande filmer!
När jag kom hem tröck jag i mig mat, haha så nu är jag fett mätt och har ont i magen.. Kollade nyss på ett avsnitt av Pll, och ska nog sova snart. Har sovit så sjukt dåligt sen jag kom hem från simon, har haft svårt att sova, typ tagit en timme, sen har jag vaknat flera gånger. Det är sjukt medtanke på att folk sa förr att jag skulle kunna sova mig igenom en jordbävning, haha!
Men ska nog stänga av datan och läsa, läser en spännade bok, haha!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0