Underbara sol

Satt i solen i någon timme, sen ledsna jag på molnen och gick in. Städade rummet lite, sen hjälpte mamma med maten. Sen gick jag med becca till tåget och mötte tove, så har umgåtts med dom nu på kvällen! Pappa bjöd på värsta äckliga drinken, haha så äcklig eftersmak. Sen kom 3 till av beccas kompisar så satt med dom och prata lite och så. Nu ska jag nog ut på en promenad, det behövs.. Behöver verkligen bara få gå och inte tänka på något, det är så behövligt, och solen lyser fortfarande så måste ta vara på det också. Älskar det underbara vädret! . När jag kommer hem sen ska jag kolla på Gossip Girl, så det är det jag kommer göra ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0