Jobbigast av allt..

är att behöva säga hejdå till någon du vill spendera varje vaken minut med. Simon åkte alltså hem idag, och jag är verkligen jätteledsen, för jag behöver honom här. Det är så jobbigt att inte kunna komma hem till honom och få en stor bamse kram efter skolan, eller ens orka vara vaken. Så fort han är här så mår jag så mycket bättre och får mer ork till allt. Att inte få känna hans varma armar om mig inatt får mig att gråta, så känslig är jag.
 
När jag kom hem från Uppsala har jag inte gjort något speciellt, tog en pratstund med syster så det var välbehövligt. Nu på kvällen ska jag bara ligga i sängen eller soffan och titta på tv, hur jag än mår i morgon måste jag ta mig till skolan.. Så ska försöka sova tidigt idag med, vilket inte kommer gå. Och jag kommer inte in på blogg.se appen, något fel för står att jag skrivit in lösenordet fel för många gånger, och det gjorde jag igår för fick panik. Och nu har det varit så sen igårkväll, återställer jag lösenordet kommer jag in så ni får nöja er med lite halv taskig uppdatering nu innan blogg.se svarar på mina mail. Har inte datan igång så himla mycket men får låna mamma och pappas och uppdatera så mycket jag kan. Ska ta och byta om till pyjamas nu sen krypa ner i sängen, hoppas ni har haft en bra kväll kära läsare!
Min finaste pojke, är så glad att jag har dig♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0